Pop Up [ HERE ]
Witaj w biurze prasowym Pop Up [ HERE ]
facebook
Pierwszy taki warsztat we Wrocławiu i mamy komplet ?
50 architektów i projektantów wnętrz będzie opracowywać swoją pierwszą "zniewalającą ofertę" na usługi projektowe ?
2020-02-28, 14:17
facebook
Jeżeli jesteś architektem lub projektantem wnętrz z Wrocławia lub okolic i chcesz poznać sprawdzone metody, aby docierać ze swoją ofertą do wymarzonych klientów.... koniecznie dołącz do intensywnego warsztatu #ArchiProjectLAB

Z kodem promocyjnym: wrocARCH bezpłatna rejestracja
2020-02-18, 10:32
facebook
Klient kupił haczyk na ryby za 100 tyś $

http://archichallenge.pl
2020-01-16, 15:01
facebook
Kolejne wyzwanie dla wszystkich kreatywnych osób ?
2019-11-12, 14:46
facebook
Wyślij swoich klientów na targi #WarsawHome...
Prosty temat by zgarnąć darmowe wejsciówki ?
2019-09-24, 10:06
facebook
Wyzwanie projektowe jeszcze trwa ?
Wskakuj zanim będzie za późno ?
#7DayChallenge
2019-09-05, 14:22
facebook
Dołącz do wydarzenia na największych targach wyposażenia i designu w tej części Europy Warsaw Home
2019-09-04, 09:18
facebook
Już za chwilę, już za momencik startuje kolejna edycja wyzwania... #ArchiChallenge
Do tej pory w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy z mojej wiedzy skorzystało blisko 150 osób.

Ta edycja wyzwania, to kolejny krok w prostym tworzeniu "zniewalających ofert"
Już 9 września startuje #SPRINT czyli szybka 7 dniowa metoda stworzenia tej PIERWSZEJ oferty, która będzie najlepszą odpowiedzią na potrzeby Twojego idealnego klienta z którym tak naprawdę chcesz współpracować.

Jeżeli chcesz już dziś poznać co zadziała jutro.. to koniecznie dołącz do tego wyzwania #ArchiChallengeSPRINT

https://www.archichallenge.pl
2019-09-03, 15:41
facebook
Podejmij to wyzwanie i zgarnij główną nagrodę w konkursie Modny Projekt
2019-09-03, 08:55
facebook
Chcesz poznać jak w ciągu tygodnia możesz zgarnąć nagrodę wartości 40 200 PLN?

Robisz przepiękne fotorealistyczne wizualizacje...?

Ten konkurs jest dla Ciebie ?

https://www.modnyprojekt.pl
2019-09-02, 12:13
facebook
To się nazywa podjęcie wyzwania.. a Ty co zrobisz?
2019-09-01, 21:56
facebook
Wyzwanie rzucone... https://www.modnyprojekt.pl/
#ModnyProjektChallenge
2019-09-01, 12:01
facebook
Jeżeli chcesz, aby Twoja wizualizacja pojawiła się nieopodal sceny głównej, na największych targach wyposażenie wnętrz i designu w tej części Europy... Warsaw Home - Interior Design Fair | Największe Święto Designu
To koniecznie jutro 1 września o godz. 9.00 wejdź na stronę http://www.modnyprojekt.pl/ aby uzyskać informacje jak w ciągu tygodnia możesz to osiągnąć.
Podejmujesz się wyzwania? #ModnyProjektChallenge
2019-08-31, 09:49
facebook
Podejmij wyzwanie projektowe ?
2019-08-29, 16:08
facebook
Jeżeli uważasz, że stworzenie "zniewalającej oferty" jest prostym tematem... niestety muszę Cię zmartwić ?

Aby przygotować i opracować taką ofertę, która będzie dla Twojego idealnego klienta nie do odrzucenia.... konieczne jest #zaangażowanie i #determinacja

Dlatego kolejna 30 dniowa wersja wyzwania #ArchiChallenge jest tylko dla zdecydowanych osób... dla osób które każdego dnia są gotowe zaangażować się w wykonywanie zadań i konkretnych misji przygotowanych na konkretny dzień.. dlatego będzie otwarta dla wszystkich osób które zakończą z sukcesem wersję skróconą, podstawową ?

Jeżeli aktualnie nie masz czasu, ale myślisz aby szybko stworzyć tą wyjątkową propozycję dla swoich klientów.. 9 września startuje #ArchiChallengeSPRINT, czyli wersja skrócona, samo "mięso" i same konkrety, gdzie w ciągu 7 dni totalnie bezpłatnie stworzysz tą PIERWSZĄ (lub kolejną) ofertę która pomoże Ci wyróżnić się na rynku.

Jeżeli w to wchodzisz, napisz w komentarzu #sprint
2019-08-28, 13:35
facebook
Jeżeli uwielbiasz robić fotorealistyczne wizualizacje i chcesz dołączyć do wyzwania.. zapraszam bardzo serdecznie ?
2019-08-27, 12:42
facebook
Hej,
Witam wszystkich bardzo serdecznie, jak wiecie szykuję 7 dniowe wyzwanie #ArchiChallengeSPRINT które ma pomóc uczestnikom w ciągu 1 tygodnia stworzyć tą idealną ofertę na swoje rozwiązanie.

Dlatego pojawia się pytanie i szybka ankieta..
Napisz bardzo proszę w komentarzu: 1,2,3 lub 4.. co najbardziej Cię w tym momencie interesuje?

1. ORANGE - dopiero startujesz, lub nie wiesz od czego zacząć jeżeli chodzi o przygotowanie tej PIERWSZEJ oferty.
Nie masz jeszcze produktu albo usługi i chcesz od czegoś zacząć.

2. RED - masz już ofertę, ale nie jest to propozycja, która wyróżnia się na tle konkurencji.. Masz podobny produkt, lub usługę do innych i chcesz w jakiś sposób wyróżnić się z tym rozwiązaniem.

3. VIOLET - masz kilka różnych propozycji dla swoich klientów, rozwiązania szyte na miarę i szukasz sposobów aby przeskalować swój biznes.

4. BLUE - posiadasz nietuzinkowe rozwiązania, takie których nie ma konkurencja.
Twoje usługi lub produkty są tak unikatowe, że czasem pojawia się wyzwanie, aby skłonić klienta właśnie do ich zastosowania.

Dla jakiego rozwiązania chcesz przygotować "zniewalającą ofertę"?
Dla opcji, która zdobędzie największą liczbę głosów... 9-15 września odbędzie się specjalna edycja wyzwania ?

Jeżeli zagłosujesz na jedną z propozycji, otrzymasz możliwość dołączenia totalnie bezpłatnie do specjalnie uszytego warsztatu online.

Wchodzisz w to?
2019-08-26, 19:45
facebook
Dostaję od Was pytania... "Jak mam opowiedzieć swoją historię, aby była interesująca dla moich klientów?"..

Szybka metoda do wdrożenia TU i TERAZ

Cały materiał na grupie: https://www.facebook.com/groups/archichallenge
2019-08-23, 22:55
facebook
Nie zapomnij o Fioletowym Oceanie, czyli przystanku dla Twojego idealnego klienta pomiędzy tym wyjątkowym, nietuzinkowym, fenomenalnym rozwiązaniem które masz, a tym co ten klient zna i co stosował już do tej pory..

Zgadzasz się ze mną, czy masz inne przemyślenia?

#ArchiChallenge #OfferHacke
2019-08-23, 13:24
facebook
2019-08-22, 15:47
facebook
Heja, mam do Ciebie pytanko... jeżeli byś planowała / planował stworzyć nową ofertę na swoje produkty, usługi..

Które rozwiązanie byłoby bardziej interesujące właśnie dla Ciebie..?
Mówię o całkowicie bezpłatnym warsztacie, gdzie to Ty decydujesz kiedy wykonasz konkretne misje

Teraz szybkie pytanie i wielka prośba do Ciebie ?
Napisz w komentarzu 1, 2 lub 3 w zależności jaki jest Twój wybór...

1. 30 dni rozbudowanego warsztatu, ponad 15 godzin materiału, gdzie każdego dnia przez cały miesiąc otrzymujesz konkretną misję do wykonania, aby stworzyć tą "zniewalającą ofertę" na swoje rozwiązania - #ArchiChallenge

2. 7 dni szybkiej metody... taki #SPRINT aby po tygodniu poświęcając 30min - 1h dziennie mieć w ręku tą nową ofertę na swoje produkty lub usługi, która pomoże Ci szybko wyróżnić się na rynku - #ArchiChallengeSPRINT

3. 7 dni + 30 dni, czyli obie wersje #ArchiChallenge + #ArchiChallengeSPRINT

Będę mega wdzięczny za komentarz ?
2019-08-22, 12:14
facebook
Zobacz webinar dotyczący wyzwania ArchiChallenge i dołącz do kolejnej edycji ?

https://webinar.archichallenge.pl
2019-08-21, 17:03
facebook
Jaka jest ta JEDNA najczęściej pojawiająca się obiekcja u Twojego klienta...?
Z pewnością jest to cena, termin wykonania, a może ktoś przedyskutował z partnerem/partnerką i wybrał jakieś inne rozwiązanie.... co najczęściej pojawia się u Ciebie?
Wspaniałości
2019-08-20, 13:43
facebook
Jeżeli chcesz w 30 dni stworzyć tą "zniewalającą ofertę" i pozyskiwać tych wymarzonych klientów i nie chcesz na to wydać ani złotówki.... to zapraszam Cię serdecznie do kolejnej edycji bezpłatnego wyzwania #ArchiChallenge
2019-08-20, 11:03
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.